منو

40 درصد مردم استان کرمان ‌هنوز واکسن کرونا را تزریق نکردند‌

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: 79 درصد جمعیت هدف استان تاکنون واکسیناسیون شدند اما نسبت به جمعیت کل استان حدود 58 درصد واکسیناسیون شدند.

۲۳ آبان ۱۴۰۰

 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

به گزارش ایستار، علی زینی‌وند استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان در بحث بیماری کرونا روند افزایشی دارد اظهار داشت: شهرستان‌های استان کرمان یکی یکی در حال تغییر رنگ هستند و طرح مدیریت هوشمند کرونایی از ابتدای آذر ماه در استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا در استان نسبت به کل جمعیت هنوز به 60 درصد نرسیده و باید ارتقا پیدا کند و اسامی شهرستان‌هایی که در انجام واکسیناسیون همکاری نکنند اعلام می‌شود گفت: در حال حاضر تنها سلاح مقابله با بیماری کرونا در دنیا همین است و مقام معظم رهبری نیز بر نظر کارشناسی تاکید دارند.

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با بیان اینکه واکسیناسیون در استان کرمان در حال انجام است اما در جنوب استان واکسیناسیون کرونا در وضعیت خوبی نیست ادامه داد: 79 درصد جمعیت هدف استان تاکنون واکسیناسیون شدند اما نسبت به جمعیت کل استان حدود 58 درصد است.

سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 تا ظهر روز گذشته اظهار داشت: در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان 309 مورد است.

وی ادامه داد: از این تعداد 170 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 36 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 12 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 19 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 72 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری 66 بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید 19، تاکنون به 42 هزار و 505 مورد رسیده است.

وی به فوت 8 بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به 4 هزار و 976 مورد رسیده است.

صحبتی با بیان اینکه آمار واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان دو میلیون و سه هزار و 891 مورد عنوان کرد و گفت: واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان را یک میلیون و 445 هزار و 630 مورد است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.