منو

آیین استقبال ازخانواده شهید تازه شناسایی شده در رفسنجان برگزار میشود

استقبال رسمی از خانواده شهید«مهدی تحویلیان» صبح فردا از ساعت ۹:۰۰ از سر در دانشگاه ولی عصر (عج) با حضور نیروهای تشریفات ارتش جمهوری اسلامی انجام و در کنار قبور شهدا اجتماع و برنامه ها اجرا خواهند شد.

۲۶ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، صبح امروز رضا رنجبر کریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان درکنفرانس مطبوعاتی مربوط به مراسم شهید گمنام احراز هویت شده (شهید مهدی تحویلیان)با اشاره به اینکه رفسنجان و دانشگاه ولی عصر (عج) مفتخر است میزبان تعدادی از شهدای گمنام است که سالیان گذشته در این دیار ماوا گرفتند اذعان کردن:سه تن از شهدای گمنام در دانشگاه ولی عصر (عج) در سال ۸۷ دفن شدند که به شکر الهی مشخص شد یکی از قبور شهدا متعلق به شهید مهدی تحویلیان است.

وی با توجه به اینکه بلافاصله در شهرستان ستاد استقبال از خانواده شهید با محوریت مسئولین شهرستان تشکیل شد،گفت:مراسم استقبال از خانواده شهید تحویلیان از ساعت ۸:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه از میدان امام حسین (ع) به سمت میادین قدس، علی ابن ابی طالب (ع)، امام، شهدا و در نهایت در دانشگاه ولی عصر رفسنجان انجام می‌شود که این مراسم با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و مقامات کشوری، استانی و شهرستانی انجام میشود.

رنجبر کریمی بیان کرد:برنامه استقبال رسمی با حضور خانواده شهید از ساعت ۹:۰۰ دقیقه از سر در دانشگاه با حضور نیروهای تشریفات ارتش جمهوری اسلامی انجام و در کنار قبور شهدا اجتماع و برنامه ها اجرا خواهند شد.

در آخر با اشاره به اینکه خواسته مردم شریف رفسنجان این است که بدن مطهر این شهید در این شهر بماند و خواستگاه عاشقان شهدا باشد خاطر نشان کرد:امیدواریم با حضور مردم شهید پرور رفسنجان مراسمی در خور نام شهید در رفسنجان برگزار شود.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.