منو

رفسنجانی ها درآیین استقبال از خانواده شهید«مهدی تحویلیان»سنگ تمام گذاشتند+تصاویر

صبح امروز آیین استقبال از خانواده شهید مهدی تحویلیان که بعد از ۳۳ سال به تازگی هویت او شناسایی شده است در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

۲۷ آبان ۱۴۰۰

اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی را مدیون شهدا هستیم

به گزارش ایستار،صبح امروز امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب‌شرق کشور در آیین استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده «مهدی تحویلیان» در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اذعان کرد: امروز صمیمانه از مردم شهرستان رفسنجان که در استقبال از خانواده شهید مهدی تحویلیان سنگ تمام گذاشتند تشکر میکنم .

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه امروز اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی را مدیون رشادت های دلاور مردان در ارتش ،سپاه وبسیج هستیم ،اظهار کرد:بدون شک اعتقاد داریم آنچه که نظام جمهوری اسلامی را به سر منزل رسانده است قطعا رهبری؛رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است .

وی با توجه به اینکه قطعا بخاطر وجود شهدا کشور ایران از تمام بلاهای سخت نجات یافته است,تاکید کرد:ما مدیون خانواده شهدا هستم زیرا امنیت سراسر کشور به برکت وجود شهیدان است .

امیرغلامعلیان عنوان کرد:شهید مهدی تحویلیان سرباز دلاور لشکر ۲۱ حمزه در سال ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه شهید مهدی تحویلیان در میان هم رزمانش سرمشق دلاوری و ایثارگری بود،خاطرنشان کرد: در خاطراتی که توسط هم رزمان شهید تحویلیان بازگو میشود روحیه جوانمردی وی نمایان است .

وی ادامه داد:در این مراسم با شکوه مردم رفسنجان پاداش خوبی به خانواده شهید تحویلیان دادند و خانواده شهید با چشم های خودشان شاهد قدردانی مردم شهرستان از این شهید بزرگوار بودند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش از خانواده شهید تحویلیان در خواست کرد که بگذارند گوهر گرانبها در شهرستان رفسنجان در دیار حاج قاسم سلیمانی بماند .

شهدا تاریخ و هویت کشور را میسازند

در ادامه آیین استقبال از خانواده شهید تحویلیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات وفناوری اذعان کرد:سخن گفتن در مورد شهادت بسیار صعب و دشوار است و فقط خداوند و اولیا الهی که صاحبان ملکوت هستند میتوانند درمورد شهادت صحبت کنند چراکه زبان یارایی همراهی آنها را نخواهد داشت.

کلانتری با توجه به اینکه شهدا تاریخ ساز هستند ،بیان کرد:شهدا قلب تپنده ،نور،جهت و هویت تاریخ هستند .

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با توجه به اینکه تاریخ سازی متعلق به گذشته نیست بلکه با اکنون ارتباط دارد و آینده را میسازد ، افزود:شهدا تاریخ ایران در دوران انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس ،مدافع حرم و مبارزه با اشرار تاریخ و هویت را میسازند.

کلانتری با توجه به اینکه هویت دانشگاه ولی عصر (عج) به واسطه نام این شهدا است که عطر آگین میشود ,تاکید کرد:آقا مهدی هم اکنون بچه رفسنجان است مردم رفسنجان نخواهند گذاشت گرد غربت بر روی مزار شهید بنشیند متواضعانه از خانواده شهید تحویلیان خواهش میکنم که بگذارند این دُر گرانبها در شهر رفسنجان باقی بماند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.