منو

آغاز پروژه آب رسانی به ۶۳ روستای استان کرمان

فرمانده سپاه رفسنجان اذعان‌کرد: پس از پایان هفته بسیج پروژه آبرسانی به ۶۳روستا در سطح استان در قالب طرح مرد میدان در جهت رفع تنش کم آبی شروع خواهد شد .

۲۷ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،ظهر امروز سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار هفته بسیج ؛بسیج پاره تن مردم است عنوان کرد: که بر این اساس روز های هفته بسیج ؛بسیج اقتصاد مقاومتی ،بسیج علم و پژوهش ،بسیج عدالت و مبارزه با فساد، بسیج سبک زندگی ،بسیج عزت ملی و مرز بندی با دشمن و بسیج استقلال و آزادی نام گذاری شدند.

وی افزود:در هفته بسیج برنامه هایی از جمله؛افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،رزمایش کمک های مومنانه ،برگزاری کارگاه سواد رسانه ای ،تقدیر از نخبگان علمی و قرآنی شهرستان ،ویزیت رایگان در مناطق محروم ،اعزام گروه های جهادی به مناطق جنوب استان و آیین عطرافشانی مزار شهدا در کلیه گلزارهای شهدای شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه رفسنجان تاکید کرد : برای اولین بار بعد از پایان هشت سال دفاع مقدس از ابتدای هفته بسیج در قالب چند تیم از ۵۰۰ رزمندبسیجی در سطح شهرستان سرکش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پس از پایان هفته بسیج پروژه آبرسانی به ۶۳روستا در سطح استان در قالب طرح مرد میدان در جهت رفع تنش کم آبی شروع خواهد شد .

فرمانده بسیج شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی در جهت محرومیت زدایی در قالب ۱۶۹گروه جهادی جغرافیایی محور و محله محور در نقاطی محروم حضور میابند، اذعان کرد:نیروی بسیجی نیروی کار آمد در تمام میدان ها از جمله ؛زلزله،سیل، کرونا و… است که هرجا انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نیاز داشته باشد در جهت حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی حضور میابند.

سرهنگ محمد پساوند با اشاره به راه اندازه ۶۸صندوق قرض الحسنه مردم یار در شهرستان تصریح کرد:توسط صندوق های قرض الحسنه مردم یار دوتعاونی تولیدی و توزیعی با حذف واسطه ها و اشتغالزایی۴۵نفر در رفسنجان ایجادشده است.

وی تصریح کرد:در طرح شهید سلیمانی ۲۳۵  تیم حمایتی و مراقبتی بسیج در دوران کرونا خانواده هایی را شناسایی کردند و با همکاری سه داروخانه، داروهای مورد نیاز بیماران کرونا را تهیه و تحویل بیماران دادند.

فرمانده بسیج رفسنجان تاکید کرد: در زمینه بسیج سازندگی به ۶۹ نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی نزدیک به یک میلیارد و نهصد و نود و پنج میلیون تومان تسهیلات ارائه شده است.

در آخر گفت:در زمان کنش های موجود در بازار مرغ شهرستان بسیج اصناف همراه با اداره صمت رفسنجان در جهت تنظیم بازارمرغ  پا به میدان گذاشت.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 11 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.