منو

محمد ربیعی:حق مس رفسنجان کسب بیش از یک امتیاز بود/با نحوه داوری موافق نبودم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:بخاطر انجام بازی تاکتیکی و درست در مقابل پرسپولیس به بازیکنان مس رفسنجان خسته نباشید میگویم و اگر بخواهم منصفانه فکر کنم حق تیم مس رفسنجان کسب بیش از یک امتیاز بود .

۲۸ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی مقابل پرسپولیس تهران ضمن خسته نباشید به مجموعه تیم پرسپولیس بیان کرد:بخاطر انجام یک بازی تاکتیکی ،پر فشار،درست ,ایجاد فراز های خوب و با پشتکار به مجموعه تیم خودمان خسته نباشید و خدا قوت میگویم البته ایراد هایی داریم که باید آنها را بر طرف کنیم .

سر مربی مس رفسنجان ادامه داد: مجموعه تیم مس رفسنجان برای انجام بازی در مقابل پرسپولیس نزدیک به ده روز کار کرد و زحمت کشید اگر بخواهم منصفانه فکر کنم حق تیم مس رفسنجان کسب بیش از یک امتیاز بود .

محمد ربیعی گفت:تاکنون چهار بازی سنگین را انجام دادیم و بایداز همین لحظه خودمان را از لحاظ فنی ،جسمانی و ذهنی برای بازی در مسجد سلیمان آماده کنیم .

وی با اشاره به اینکه علاقه مند نیستم در مورد داوری امروز صحبت کنم اما میتوانیم بگویم با داوری امروز اختلاف نظر های بسیاری داشتم ،بیان کرد:ابتدای نیمه دوم حرکت مشکوکی انجام شد قضاوت نمیکنم اما همکارانم اعتقاد داشتند پنالتی باید برای تیم ما گرفته میشد و روی صحنه ای که پنالتی به سود پرسپولیس گرفته شد هم باید بگویم دروازه‌بان ما گفت: که بازیکن پرسپولیس پایش را لگد کرده است . من با نحوه داوری امروز موافق نبودم و امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم .

ربیعی افزود:سال گذشته تیم مس رفسنجان ۳۱بازی انجام داد که یک پنالتی برای مس رفسنجان گرفته نشد مگر میشود؟

سرمربی مس رفسنجان با توجه به اینکه امید وارم در دو هفته آینده تیم به هارمونی بهتری از لحاظ فنی ،جسمانی و ذهنی برسد، تصریح کرد:به مردم رفسنجان توصیه میکنم به تیم مس رفسنجان افتخار کنند امروز خوشحال هستیم که لباس بازیکنان تیم مس رفسنجان به نقشه شهر رفسنجان مزین شده است .من این شهر را دوست دارم و افتخار میکنم که شهروند افتخاری این شهر هستم.من برای آبرو ،عزت و افتخار شهر رفسنجان در این مدت جنگیدم.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.