منو

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین باشگاه فرهنگی ورزشی مس و هیأت ورزشهای همگانی رفسنجان

با حضور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس، رئیس و دبیر هیأت ورزشهای همگانی تفاهمنامه همکاریهای ورزشی دو جانبه به امضا رسید.

۰۴ آذر ۱۴۰۰

 

به گزارش ایستار،زیندینی مدیرعامل باشگاه مس هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ارائه خدمات به مردم اعلام کرد و گفت: هر خدمتی که به مردم بشود کم است؛ نسل فعلی و آینده بر گردن ما حق دارند و باید هر کاری که از دستمان برمیاید در قالب مقررات و قوانین برای همشهریانمان انجام دهیم.

رئیس هیأت ورزشهای همگانی رفسنجان نیز در این باره گفت: تفاهمنامه همکاری در زمینه توسعه ورزش بین سطوح و اقشار مختلف مردم، کارمندان، دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های رفسنجانی تنظیم شده است.

محسن کریمی ادامه داد: با توجه به گستره فعالیتهای بسیار ارزشمند باشگاه مس در اغلب رشته های ورزشی و همچنین با توجه به حضور مطلوب و مؤثر مس در زمینه های فرهنگی پیشنهاد همکاری دوجانبه از سوی هیأت ورزشهای همگانی پذیرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با الطاف و هدایت خداوند و همکاری و همدلی بین مسئولین ورزشی بتوانیم فرهنگ ورزش را در میان مردم نهادینه کنیم تا در سایه این تلاشها و همکاری ها شاهد افزایش نشاط و سلامتی بین شهروندان عزیز و شریف رفسنجان باشیم.

کریمی یادآور شد: هر چند اپیدمی کرونا اغلب فعالیتهای ورزش گروهی هیأت را متوقف کرده ولی با همکاری ستاد مقابله کرونا و سایر مسئولین ذیربط در چهارچوب مقررات بهداشتی فعالیتهای مجاز خود را از سر خواهیم گرفت و توصیه های مقام معظم و معزز رهبری در هر دو زمینه اهمیت توسعه ورزش همگانی و اجرای ضوابط بهداشتی را نصب العین خود قرار خواهیم داد.

رئیس هیأت ورزشهای همگانی در پایان با تشکر و قدردانی از آقایان احمدی و زیندینی مدیریت مجتمع مس سرچشمه و مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان که دلسوزانه، بی ادعا و بدون هیچ چشمداشتی در زمینه های ورزشی و فرهنگی به مردم عزیز و نجیب رفسنجان خدمت میکنند، از کلیه افرادی که تمایل به همکاری داوطلبانه با هیأت ورزشهای همگانی دارند، دعوت کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.