منو

فرمانده بسیج مستضعفین:دربسیج تمام ظرفیت ها را به میدان خواهیم آورد

غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین عنوان کرد:بسیج با تمام ظرفیت ها در جهت برداشته شدن مشکلات وارد میدان خواهد شد

۰۷ آذر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار صبح امروز سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین در آیین افتتاحیه آبرسانی به ۶۳ روستای محروم استان کرمان در روستای زین آباد رفسنجان‌عنوان کرد: شهید حاج‌قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود و با هدایت رزمندگان جبهه های مقاومت و مدافعین حرم با لشکر سیاهی و جهل جنگید تا صلح و آزادگی در جهان باقی بماند و اسلام عزیز را پیروز کند .

سردار سلیمانی بیان کرد:امروز شاهد پذیرفتن شکست و خروج دشمنان اسلام از منطقه هستیم. صدای شکسته شدن استخوان های رژیم اشغالگر صهیونیستی به گوش میرسد که به پایان موجودیت خود نزدیک شده اند.

وی ادامه داد:رزمندگان در یمن در آستانه پیروزی نهایی هستند و در حال حاضر هرجای منطقه را که نگاه میکنیم پیروزی های شهید سلیمانی به چشم میاید .

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی یعنی مکتب بسیج انقلابی ،امام راحل،مقام معظم رهبری و ملت ایران ،تاکید کرد: آبرسانی به ۶۳روستای محروم استان کرمان نقش آفرینی واقف بزرگوار آقای ابراهیمی،مسئولین آبفا استان و گروه های جهادی است که جای شکر گذاری و قدردانی دارد.

وی عنوان کرد:برای رفع مشکلات، کشور ایران از ظرفیت های بی نظیری بر خوردار است البته نارسایی هایی وجود دارد و باتوجه به اینکه استان کرمان در اقلیم گرم و خشک قرار دارد با بارش کم تاثیرات کم آبی در منطقه استان  به سرعت مشاهد میشود اما این تاثیرات بنا بر این نیست که ما ظرفیت غلبه بر این مشکلات را نداریم .

سردار سلیمانی با توجه به اینکه برای حل مسائل به یک الگو نیاز داریم و با الگوهای خشک و دیوان سالاری نمیتوان مشکلات را رفع کرد بیان کرد:امروز بسیج با استفاده از ظرفیت ها موجود و الگو برداری از مکتب شهید سلیمانی برای رفع تنش کم آبی به میدان آمد که تنش کم آبی را در استان کرمان رفع کند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که خطاب به فرزندان بسیجی ک فرمودند:در میدان های عمومی ملت ایران فداکاری کنید،بسیج پاره تن ملت است وهیچ گاه مصلحت ملت ایران را فراموش نکنید اظهارکرد: دربسیج تمام ظرفیت ها را به میدان خواهیم آورد و با دولت خدمتگزار که الویت اصلی آن حل مسائل مردم است هماهنگی های لازم را در جهت آبرسانی به روستاهایی که مشکل آب شرب و کشاورزی دارند انجام دادیم .

فرمانده بسیج مستضعفین با توجه به اینکه سردار ایران و جهان اسلام توانست پیروزی هایی غیر قابل باور خلق کند،تاکید کرد: وارد میدان خواهیم شد با تفضل الهی مشکلات برداشته خواهند شد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.