منو

سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان رونمایی شد

نخستین سامانه نظام جامع پیشنهادات در استان کرمان در شهرداری رفسنجان راه اندازی شد

۲۸ آذر ۱۴۰۰

ارائه پاداش به پیشنهادات اجرایی سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان 

به گزارش ایستار ،شامگاه یکشنبه سید عباس حسینی مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان در آیین رونمایی سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان اذعان کرد:سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان با شعار «شماهم نقش دارید» در راستای تحقق مدیریت مشارکتی و استفاده از طرح ها و ایده های خلاقانه شهروندان،صاحب نظران و کارمندان شهرداری در دستور کار اداره ارتباطات شهرداری رفسنجان قرار گرفت .

سید عباس حسینی با اشاره به اینکه سامانه نظام جامع پیشنهادات یک ایده جهانی است که بسیاری از شرکت های دنیا به این سمت رفته اند،عنوان کرد:نیاز بود بستری در جهت مکتوب شدن ایده ها و طرح های افراد خلاق فراهم شود و همچنین سامانه پیشنهادات موضوع قانون ماده ۲۰خدمات کشوری است که متاسفانه بسیاری از ادارات و ارگان ها به این سمت نرفته اند.

وی با اشاره به اینکه نخستین سامانه نظام جامع پیشنهادات در استان کرمان در شهرداری رفسنجان راه اندازی شده است،تاکید کرد:ایده ها بر اساس شاخص هایی توسط معاونین و مدیران بخش های مختلف شهرداری داوری و امتیاز بندی میشوند و به طرح هایی که به مرحله تصویب و اجرا میرسند پاداش ارائه خواهد شد.

مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان اظهار کرد: مالکیت تمامی ایده ها حفظ خواهد شد و از همه ی شهروندان ،اساتید و کارمندان شهرداری رفسنجان در خواست میکنم نظرات خود در را در سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد :فاز دوم این سامانه درسال ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد.

راه اندازی بانک اطلاعاتی شهرستان رفسنجان

در ادامه آیین علی اکبر پور محمدی فرماندار رفسنجان اظهارکرد:شهرداری برای ارتقا خدماتش به شهروندان نیاز دارد که سامانه نظام جامع پیشنهادات میتواند یک ارتباط خوب بین شهروندان و شهرداری برقرار کند که این ارتباط بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

علی اکبر پورمحمدی عنوان کرد:شهرداری رفسنجان به یک بانک اطلاعاتی که به مردم قوانین ،خدمات و امکانات شهرداری ارائه دهد نیاز دارد.

فرماندار گفت: نبود یک بانک اطلاعاتی در شهرستان که پتانسیل ها و امکانات شهرستان در حوزه های مختلف را ثبت کند حس میشود که این بانک اطلاعاتی توسط فرمانداری رفسنجان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود:این بانک اطلاعاتی میتوانند به سرمایه گذاران کمک کند که در کدام حوزه از شهرستان سرمایه گذاری کنند .

فرماندار رفسنجان تاکید کرد:امیدوارم شهرداری رفسنجان از ایده های ثبت شده در این سامانه بهره ببرد و در جهت توسعه شهر رفسنجان گام های بزرگی را بردارد.

در پایان آیین سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان با اشاره به اینکه قطعا جامعه هایی که نقد پذیر نباشند محکوم به شکست هستند و جوامع در جهت رشد و توسعه باید نقدپذیر باشند ،بیان کرد: نقد منصفانه و پیشنهادات اجرایی میتواند در جهت ارتقا کیفی سازمان ها و ارگان ها موثر واقع شود و عملکرد سازمان ها را بهبود ببخشد.

وی در اخر گفت: باید به پیشنهادات اهمیت دهیم و از ایده های خوب تقدیر کنیم که در این راستا شورای شهر رفسنجان برای تقدیر از ایده های برتر سامانه نظام جامع پیشنهادات در سال ۱۴۰۱ بودجه ای را در نظر خواهد گرفت‌.

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.