منو

جزئیات جدید از کاهش روند ابتلا به کرونا در کشور

خوشبختانه بعد از یک ماه گذشته شاهد کاهش تعداد فوتی‌ها از کرونا بودیم که این تعداد به زیر صد نفر رسید و کاهش چشمگیری نسبت به روزهای گذشته داشته است.

۲۸ فروردین ۱۳۹۹

ایرج حریرچی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بعد از یک ماه شاهد کاهش تعداد فوتی‌ها از کرونا بودیم که این تعداد به زیر صد نفر رسید و کاهش چشمگیری نسبت به روزهای گذشته داشته و این آمار نسبت به روزهای گذشته در کشور دستاورد مهمی است.

وی افزود: در 25 درصد استان‌های کشور تعداد مبتلایان جدید در روز صفر تا 10 است و در 25 درصد استان‌های دیگر این موضوع به 10 تا 20 درصد می‌رسد یعنی در 16 استان صفر تا 20 نفر در روز مبتلا می‌شوند‌ که نسبت به روزهای گذشته آمار خوبی است و در کل کشور شاهد روند نزولی هستیم.

معاون وزیر بهداشت ایران با اشاره به وضعیت استان اردبیل گفت: این استان در وضعیت شیوع متوسط قرار دارد و تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها نیز نسبت به اسفند ماه کاهش یافته اما متأسفانه در روزهای اخیر در کاهش ابتلای جدید  تغییر محسوسی دیده نمی‌شود و  تعداد تماس اجتماعی در استان  اردبیل کاهش نیافته و ترددهای غیرضروری به‌ویژه پس از 23 فروردین در استان افزایش یافته است.

حریرچی تصریح کرد: مسئولان سختی‌های فاصله‌گذاری را درک می‌کنند و می‌دانیم تعدادی از مردم به‌ویژه افراد روزمزد و با درآمد ثابت فشارهایی متحمل می‌شوند اما می‌بایست به‌خاطر حفط سلامتی خود و حتی اقتصاد آینده خود سختی‌ها را تحمل کرد و این چند هفته را نیز با ما همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 15 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.