منو

مربی مس رفسنجان:دوست داشتیم برنده دربی باشیم

ابراهیم صادقی گفت:وقتی بازی دو بر صفر مساوی می شود ناراحت کننده است. دوست داشتیم برنده باشیم.

۰۸ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از تساوی در دربی کرمان اظهار داشت: وقتی بازی دو بر صفر مساوی می شود ناراحت کننده است. دوست داشتیم برنده باشیم. خیلی خوب کارکردیم. کارمان آن جا خراب شد که نیمه اول گل خوردیم. البته گل آن ها مشکوک به آفساید بود. باید دو بر صفر به رختکن می رفتیم.

مربی مس رفسنجان افزود: اگر 2 بر صفر به رختکن می‌رفتیم شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شد. در نیمه دوم هم بازی را تا دقیقه 70 خیلی خوب کنترل کردیم. روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم. در دقیقه 95 یک موقعیت داشتیم. باید در ضد حمله‌ها بهتر کار می‌کردیم. می‌توانستیم برنده باشیم. اما در کل بازی که 4 گل داشته خیلی خوب بوده آنها هم تیم خیلی خوبی هستند و فشار آوردند. باید به بازیکنان تیم‌مان تبریک بگویم. می‌توانستیم برنده شویم، حیف شد. به آینده امید داریم و مطمئناً در بازی‌های بعدی با همین کیفیت می‌توانیم 3 امتیاز را بگیریم.

صادقی در مورد اینکه بعد از گل دوم بین نیمکت‌نشینان دو تیم جر و بحث‌هایی به وجود آمد، عنوان کرد: به نظرم اینها خیلی عادی است. کادر فنی هر دو تیم برای تیم خودشان می‌جنگیدند و این طبیعی است.

وی در مورد تعویض علیاری اظهار داشت: اگر دقت کنید 5 دقیقه قبل از تعویض درخواست کرد او مصدومیت داشت و نتوانست به کارش ادامه دهد.

صادقی در مورد تعویض منشاء گفت: او یکی از بهترین بازیکنان ما است و خوب گل می‌زند و تلاش می‌کند. امروز هم خیلی خوب کار کرد اما صلاح بود از زمین خارج شود. امیدواریم همین کیفیت را در بازی‌های آینده ادامه بدهد.

مربی مس رفسنجان در خصوص اینکه آیا از نتیجه این بازی راضی است، عنوان کرد: وقتی 2 بر صفر، 2 بر 2 می‌شود ناراحت‌کننده است اما از تلاش بچه‌ها راضی هستیم. سعی می‌کنیم همین روند را ادامه دهیم. تمام بچه‌ها تلاش‌شان را کردند. محسن هم خوب کار کرد. او آقای پاس گل است البته همه بچه‌ها خوب بودند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.