منو

سرمربی مس رفسنجان: با ایده وارد زمین خواهیم شد

محمد ربیعی عنوان کرد:مکتب و فلسه دیدار فردا مقابل استقلال برای ما  فرقی ندارد. ما در بازی های قبلی برای کسب حداکثر امتیاز وارد زمین می شدیم و فردا هم این ایده را خواهیم داشت.اینکه فکر کنید فردا ما عقب بنشینیم درست نیست و هر دو تیم بازی با کیفیتی ارائه می کنند.

۱۷ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل از بازی مقابل استقلال بیان کرد: استقلال تیم بسیار محترمی است به دلیل هواداران زیادی که دارد و امسال هم از کادر فنی و شرایط خیلی خوبی بهره می‌برد. بازی فردا به دلیل تشابهاتی که به لحاظ کیفیت هر دو تیم دارند فکر می‌کنم بازی باکیفیتی شود و برای هر دو تیم در بازی فردا آرزوی سلامتی می‌کنم. بعد هم ان‌شاءالله برای کسانی که بازی را نگاه می‌کنند بازی تماشاگرپسندی باشد.

وی افزود: در بازی فردا مقابل استقلال همه بازیکنانم را در اختیار ندارم ولی نسبت به 2 بازی قبلی شرایط بهتر خواهد بود. تا ساعت 21 امشب اسامی بازیکنان ما مشخص می شود.

سرمربی مس رفسنجان گفت:  استقلال تاکنون بازنده نبوده و و این یک رکورد خوب برای استقلال است، ولی تیم ما هم تیم با شخصیت و با احترام است. سعی می کنم فردا همان بازی های قبل را انجام بدهیم.

ربیعی در آخر بیان کرد: مکتب و فلسه دیدار فردا برای ما  فرقی ندارد. ما در بازی های قبلی برای کسب حداکثر امتیاز وارد زمین می شدیم و فردا هم این ایده را خواهیم داشت. اینکه فکر کنید فردا ما عقب بنشینیم درست نیست و هر دو تیم بازی با کیفیتی ارائه می کنند. ما با گل گهر، نساجی و تراکتور به یک سبک و با یک انگیزه بازی کردیم و امیدوارم بازیکنانم با تمرکز کامل وارد زمین شوند


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.