منو

فرماندار رفسنجان:به دنبال بالابردن انگیزه و ماندگاری مردم در بخش ها و روستاها هستیم

علی اکبر پورمحمدی در بازدید از بخش کشکوئیه تاکید کرد:باید انگیزه و زمینه ماندگاری مردم در بخش ها و روستا ها را فراهم کنیم و نگذاریم به خاطر نبود اشتغال و موارد دیگر آنها از خانه و کاشانه خود کوچ کنند.

۳۰ دی ۱۴۰۰

 

به گزارش ایستار ،فرماندار رفسنجان به همراه جمعی از روسای ادارات شهرستان به منظور بررسی مشکلات بخش کشکوئیه وارد این بخش شدند.

علی اکبر پورمحمدی در جلسه با بخشدار ، شهردار ، دهیاران و روسای شورای های اسلامی بخش کشکوئیه بیان کرد: باید انگیزه و زمینه ماندگاری مردم در بخش ها و روستا ها را فراهم کنیم و نگذاریم به خاطر نبود اشتغال و موارد دیگر آنها از خانه و کاشانه خود کوچ کنند.

وی ادامه داد: لازمه تحقق این امر ، ایجاد اشتغال و بالابردن در آمد خانواده ها است در این زمینه بخشداران ، دهیاران و شوراها باید بیشتر تلاش کنند.

پور محمدی خواستار فعال شدن هرچه بیشتر شرکت تعاونی دهیاری های بخش کشکوئیه شد و افزود: بحمدالله اقدامات بسیار خوبی از زمان تاسیس این شرکت انجام شده و همین روند باید ادامه داشته باشد.

فرماندار رفسنجان رفسنجان در بخش دیگری از صحبت های خود به تاریخ و پیشینه مردم کشکوئیه اشاره کرد و گفت: زمینه های فراوانی از جمله احیای بناهای تاریخی و درآمد زایی از آنها وجود دارد که انشاالله با تلاش شهرداری این بخش انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: باید بدون وابستگی به این جناح و آن جناح کار کرد و این مسئله را از روز اول در دستور کار خود قرار دادم و به بخشداران و دهیاران نیز توصیه میکنم ، به این موضوع توجه داشته باشند.

پورمحمدی همچنین به اعطای وام برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی هایی برای این موضوع صورت گرفته و از همه کسانی که میتوانند زمینه اشتغال را فراهم کنند ، استقبال و همراهی میکنیم.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − هفت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.