منو

۱۲ طرح در کشکوئیه رفسنجان‌ به بهره برداری رسید

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۱۲ پروژه در کشکوئیه رفسنجان با اعتبار بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

۲۰ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، فرماندار رفسنجان عصر چهارشنبه در  بخش کشکوئیه از توابع رفسنجان بیان کرد: این پروژه ها شامل یک حلقه چاه آب آشامیدنی، پرورش دام، زیرسازی و آسفالت روستایی، نیروگاه خورشیدی، پارک و … است.

علی اکبر پورمحمدی بیان کرد: برای اجرای این پروژه ها اعتباری معادل ۱۸۴ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: یک واحد پرورش مرغ با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه با اعتبار بیش از۴۰ میلیارد ریال ، تأمین روشنایی بلوار روستاهای تقی آباد و حسین آباد و نیز رفع افت ولتاژ برق چند روستا با مجموع اعتبارات ۱.۵ میلیارد ریال از افتتاحیات امروز در این بخش بود.

پورمحمدی بیان کرد: زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری در روستاهای دئفه رضوی، احمدآباد دئفه، بهجت آباد و احمد آباد هرندی به میزان بیش از ۳۹ هزار متر مربع و هزینه بیش از ۷۱ میلیارد ریال از افتتاحیات امروز بود.

وی ادامه داد: نیروگاه خورشیدی با هزینه ۳۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، یک کارگاه خیاطی با اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال، سالن انتظار آرامستان و پارک در این بخش با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال از سوی شهرداری این منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار رفسنجان همچنین از بهره برداری یک حلقه چاه آب آشامیدنی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شریف اباد کشکوئیه رفسنجان خبر داد و ‌ گفت: در راستای تأمین و رفع کمبود آب آشامیدنی دهستان شریف آباد، یک حلقه چاه با عمق ۲۸۰ متر و ۲۰ لیتر در ثانیه آبدهی در این منطقه حفر شد.

پورمحمدی بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۱۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.