منو

حضور سپاه استان تهران در مناطق محروم جنوب کرمان؛ از ساخت ۱۱۰ مسکن محرومین تا اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی

فرمانده سپاه استان تهران از ساخت ۱۱۰ مسکن محرومین، اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه، اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی و توزیع ۱۰ هزار بسته کمک مؤمنانه در مناطق محروم استان کرمان خبر داد.

۲۳ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله استان تهران صبح امروز در حاشیه دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ولادت حضرت علی(ع) توفیقی نصیبمان شد تا به‌ همراه هیئتی از مسئولان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) در استان کرمان دیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها حضور پیدا کنیم.

وی در زمینه اقدامات سپاه تهران برای ساخت مسکن محرومین و غیره در مناطق محروم جنوب استان و تعامل و هماهنگی‌های انجام شده بیان کرد: تهران بزرگ مردم خوب، مؤمن و انقلابی داشته که همواره در صحنه‌های انقلابی حضور و سهم قابل توجهی داشتند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله استان تهران با اشاره به وقوع سیل در هفته‌های گذشته در برخی از استان‌های کشور بیان کرد: بنا شد با هماهنگی با فرمانده سپاه استان کرمان سپاه حضرت محمد رسول‌الله_ص) در کرمان حضور یافته و تفاهمی را داشته باشیم تا گروه‌های جهادی و کمک‌های مردمی به این مناطق گسیل شده بتوانیم بخشی از آلام و مشکلات مردم عزیز و انقلابی و با بصیرت کرمان را برطرف کرده و در این جهاد بزرگ و خدمات اجتماعی بتوانیم سهمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در نشست امروز و با تفاهم انجام شده ساخت 110 منزل برای عزیزان محروم کرمانی، اهدای 110 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند و 63 پروژه آبرسانی به روستاها در برنامه قرار گرفت که به‌زودی آغاز می‌شود گفت: در این جلسه مقرر شد تا به کمک مردم و بسیج تهران تا سقف 10 هزار کمک مؤمنانه آماده و به این مناطق ارسال شود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه در کنار این اقدامات و خدمات اجتماعی مقرر شد تا راهیان نور مکتب شهید سلیمانی از تهران را به سمت این دیار با ارزش، اسلامی و انقلابی داشته باشیم افزود: قطعاً دانش‌آموزان، دانشجویان، جوانان و تمام اقشار ما علاقه دارند در این دیار حضور داشته، مزار بسیار ساده، نورانی و پر از معنویت شهید سلیمانی را زیارت کرده و از مولفه‌های مکتب و شخصیت حاج قاسم بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه همه ما خود را مدیون این مردم و حاج قاسم می‌دانیم گفت: این اقدام بزرگ، مؤمنانه و انقلابی هم برای اعتلای مکتب انقلاب اسلامی بوده و هم برای برطرف کردن و زدودن محرومیت از مناطق کمتر برخوردار کمک می‌کند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.