منو

تصویب بودجه پیشنهادی ۱۰هزار میلیاردریالی شهرداری رفسنجان برای سال آتی در صحن شورا / ۶هزار میلیارد ریالی از بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۱۴۰۱ برای حوزه عمرانی

لایحه بودجه و تبصره های بودجه 1401 شهرداری رفسنجان  با رقم یک هزار میلیارد تومان به اتفاق اکثریت آراء به تصویب شورای اسلامی شهررفسنجان رسید.

۰۱ اسفند ۱۴۰۰

به  گزارش ایستار، در راستای بررسی وتصویب بودجه پیشنهادی ده هزار میلیارد ریالی شهرداری رفسنجان برای سال آتی ، جلسه فوق العاده شورا به ریاست سیدحسین رحیمی و با حضور اعضای شورا در سالن جلسات شورای شهر برگزارشد .

این گزارش حاکی است، از میزان بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آتی ۶هزارمیلیاردریال آن به بخش عمرانی تخصیص داده شده است که پس از بحث و تبادل نظر ،مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

همچنین در این جلسه بودجه بخش فرهنگی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بودجه فرهنگی پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۱ نسبت به بودجه ۱۴۰۰ با رشد ۹۳ درصدی تصویب شد.

براساس این گزارش ۱۵  درصد از بودجه پیشنهادی به بهسازی ورودی های شهر اختصاص یافت .مانند احداث المان ؛ ونمادهایی که بیانگر هویت ونماد شهر هستند.

مهمترین عواملی که در این نشست جهت تصویب بودجه مطرح شد بحث عدالت محوری در تمامی نقاط شهر  به ویژه محلات و حاشیه شهر بود که بیش از ۹۵ درصد عدالت محوری در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است

در پایان این نشست پس از بررسی جزء به جزء لایحه بودجه و تبصره ها، در نهایت کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری رفسنجان با اکثریت رای موافق تصویب شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.