منو

استمرار فعالیت سازمان عمران شهرداری رفسنجان در زمستان امسال

مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به توقف ناپذیری فعالیتهای این سازمان در ایام سرد سال، گفت: در دی ماه امسال بیش از ۳۱ هزار مترمربع از معابر زیرسازی و آسفالت شدند.

۰۳ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،مهندس سعید قندی با اعلام این خبر اظهار کرد: در نخستین ماه از فصل زمستان علیرغم برودت هوا اقدامات سازمان عمران شهرداری متوقف نشد و همکاران ما در این سازمان حتی به صورت شبانه فعالیت های عمرانی را دنبال کردند.

وی با بیان اینکه در دی ماه سال جاری بیش از ۳ هزار تن آسفالت در کارخانه شهرداری رفسنجان تولید شده است، خاطرنشان کرد: تمامی مصالح به کار رفته در سطح شهر از تولیدات سازمان عمران بوده است که این موضوع در نوع خود بی نظیر است.

مدیرعامل سازمان عمران ادامه داد: در راستای سرعت بخشیدن به درخواست های شهروندی، در دی ماه سال جاری عملیات اجرایی آسفالت بسیاری از معابر و کوچه های سطح شهر شامل پل شهید جمالی زاده و کوچه های شهید قنبری ۲۳، شهید مصطفی خمینی ۶۳ و شهید محمدی ۱۸ و … انجام شده و به اتمام رسیده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.