منو

گروگان 6 ساله پس از 6 روز، زنده از چاه بیرون کشیده شد

فرمانده انتظامی استان گفت: یک کودک 6 ساله که پس از ربوده شدن بیش از 6 روز درون یک چاه انداخته شده بود در عملیات شبانه پلیس از مرگ حتمی نجات یافت.

۰۵ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، سردار”عبدالرضا ناظری، در تشریح این خبر بیان داشت: بیست و هشتم بهمن ماه گم شدن یک پسر بچه 6 ساله در یکی از خیابان های شهر کرمان به پلیس 110گزارش شد که تحقیقات اولیه پلیس حاکی از وقوع کودک ربایی داشت و در این رابطه بلافاصله پیجویی های بعدی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با انجام پیجویی های پلیسی و کار اطلاعاتی هویت فردی که اقدام به ربودن این کودک کرده بود را شناسایی و وی را ضمن هماهنگی قضائی در مخفیگاهش واقع در یکی از شهرستان های شمالی استان دستگیر کردند که این متهم در بازجویی های اولیه به ربودن این کودک از خیابان و سپس انداختن او در یک چاه در محدوده شهر کرمان اعتراف کرد.

سردار”ناظری”بیان داشت: در ادامه به رغم اینکه احتمال می رفت کودک ربوده شده فوت شده باشد ماموران پلیس آگاهی بلادرنگ و بدون فوت وقت حوالی ساعت یک بامداد امروز پنج شنبه ۵ اسفند به همراه تیمی از آتش نشانی عازم منطقه شدند و پس از ساعاتی جست و جو در محدوده باغات پسته، چاه مورد نظر را پیدا کردند و متوجه شدند این کودک درون چاه زنده است.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران پلیس و آتش نشانی این کودک را از درون چاه خارج کرده و تیم اورژانس حاضر در محل هم اقدامات پزشکی اولیه را به انجام رساند که بحمدالله این کودک جراحت و آسیب دیدگی خاصی نداشت و در ادامه ضمن اطلاع به والدینش به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب آتش نشانی و اورژانس به سبب همراهی با پلیس در این عملیات شبانه و نجات بخش تصریح کرد:  متهم مرتبط با این کودک ربایی که فردی غیر بومی است و در حوزه سرقت و کلاهبرداری نیز سوابق و پرونده هایی دارد به مراجع قضائی معرفی شد


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.