منو

کرمان اعتبارات اشتغالزایی خود را جذب کرده است

استاندار کرمان گفت: استان اعتبارات و منابع مربوط به تسهیلات اشتغالزایی به ویژه اشتغال روستایی سهمیه ابلاغی خود را جذب کرده است.

۰۹ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، علی زینی‌وند استاندار کرمان در جلسه کارگروه اشتغال استان با اشاره به اینکه، استان اعتبارات و منابع مربوط به تسهیلات اشتغالزایی به ویژه اشتغال روستایی سهمیه ابلاغی خود را جذب کرده است، اظهار داشت: با پیگیری صورت گرفته و از محل بودجه شناور، سهمیه‌ای جدید به استان اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: سهمیه بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات مشخص شده و تا 15 اسفند ماه جاری فرصت است که طرح‌های مشمول این اعتبارات به بانک‌های استان معرفی شوند.

استاندار کرمان، راستی آزمایی، آسیب‌شناسی و نظارت بر اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی را لازم دانست و گفت: مهم است که بدانیم طرح‌های اجرایی آیا منجر به اشتغال لازم می‌شوند و چه میزان از هدفگذاری ما تحقق پیدا می‌کند.

زینی‌وند همچنین تجمیع نظر و آمار دستگاه‌های مختلف در اشتغال ایجاد شده در استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: آنچه ما به دنبال توازن در اشتغال هستیم، در روستاها به دست می‌آید، علاوه بر حوزه خدمات و کشاورزی، طرح‌های که ظرفیت اشتراک با بخش صنعت را دارند نیز لحاظ شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.