منو

کارگاه‌های ضایعاتی در رفسنجان ساماندهی می شوند

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان ساماندهی کارگاههای ضایعاتی حاشیه شهر رفسنجان را در دستور کار جدی مدیریت شهری اعلام کرد.

۲۰ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان به همراه معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان و رئیس اتاق اصناف شهرستان رفسنجان بصورت میدانی از چند کارگاه ضایعاتی حاشیه شهر بازدید کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: وجود واحدهای ضایعاتی در محدوده شهر مشکلات زیادی از برای مردم ایجاد کرده است که ازجمله می‌توان به وضعیت نامناسب و چهره زشت آن‌ها در محل، مشکلات زیست‌محیطی، افزایش سرقت و… اشاره کرد.

مهندس محمدعارف پوراسدالهی موضوع ضایعاتی‌ها و جمع‌آوری پسماندها را یکی از چالش های مدیریت شهری برشمرد و اظهار کرد: وجود ضایعاتی‌ها در حاشیه شهر جدای از بی‌نظمی، به افزایش ناامنی در منطقه دامن می زنند.

وی با بیان اینکه طبق بند ۲۰ ماده ۵۵، شهرداری‌ها باید از ایجاد و تاسیس کلیه اماکنی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت در شهرها هستند جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: کارگاههای ضایعاتی که تعداد آنها نیز زیاد بوده و بیشتر در حاشیه شهر هستند، وضعیت نابسامانی دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه اکثر وسایل این کارگاهها سرقتی بوده و در دست اتباع بیگانه قرار دارند، تصریح کرد: هیچ نظارتی نیز روی این کارگاههای ضایعاتی وجود ندارد.

پوراسدالهی افزود: در این بازدید بر ساماندهی و تمرکز این کارگاههای ضایعاتی در یک محل برای کنترل ورودی و خروجی آنها تاکید شد و مقرر شد کارگروهی متشکل از فرمانداری، شهرداری، اتاق بازرگانی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و دستگاههای ذیربط تشکیل شود تا به سرعت نسبت به ساماندهی این کارگاهها اقدام گردد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.