منو

بیانیه اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان در خصوص برگزاری جشن روز جوان /منافع مردم رفسنجان را فدای نیات خرده جریان های سیاسی نمی کنیم

با توجه به مسائل مطرح شده در برخی رسانه ها در خصوص جشن روز جوان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان بیانیه ای صادر کرد.

۲۲ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، با توجه به مسائل مطرح شده در برخی رسانه ها در خصوص جشن روز جوان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان بیانیه به شرح زیر صادر کرد:

به اطلاع مردم شریف رفسنجان می رسد که استراتژی محوری شهرداری رفسنجان در دوره مدیریت جدید، حرکت در مسیر آسایش و امنیت روانی مردم و تحقق شعار «روی خوش آرامش» است. در همین راستا و با توجه به نیاز روانی شهروندانو گسترش فضای شادی و نشاط در میان آحاد مردم شریف رفسنجان، برنامه های متعدد فرهنگی،هنری و اجتماعی برنامه ریزی گردیده که تعدادی قابل توجه از آنها اجرایی و بقیه نیز به تدریج و به فراخور زمان به اجرا در خواهد آمد.
به همین منظور مجموعه جشن های تحت عنوان «روی خوش آرامش» با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی در نظر گرفته شده است که اولین آنها به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان(ع) در شامگاه ۲۰ اسفندماه برگزار،که با استقبال قابل توجه همشهریان عزیز همراه بود.
با توجه به ایجاد شبهات و برخی سخنان غیر واقع در خصوص شرایط برگزاری این جشن موارد زیر به جهت تنویر افکار عمومی به استحضار مردم شریف رفسنجان می رسد:
۱.به منظور برپایی این مراسم هماهنگی های کامل با فرمانداری، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و ریاست دانشگاه و نیز اکثریت اعضای محترم شورای تامین صورت گرفته است.
۲.سعی مبرم برگزار کنندگان این جشن بر آن بوده که ضمن رعایت کامل ملاحظات شرعی و اخلاقی و همچنین پروتکل های بهداشتی، فضایی شاد و مفرح برای شهروندان در این مراسم فراهم شود.
3. برنامه های این جشن، شامل مجموعه ای از برنامه های فرهنگی متعدد و مورد نیاز شهروندان از جمله همسرایی مذهبی؛ سخنرانی سبک زندگی و روانشناسی؛ مسابقه؛ نورافشانی، و برپاخند(استندآپ) بوده است که هر کدام متناسب با نیاز شهروندان طراحی شده بود.
4. تمهیدات ویژه ای به منظور حفظ شان همه شرکت کنندگان در این مراسم از جمله اختصاص جایگاه ویژه بانوان، برخورد با برهم زنندگان مراسم و هر نوع هنجار شکنی صورت گرفت که در نوع خود بی سابقه بوده است.
5.استقبال کم نظیر نزدیک شهروندان عزیز رفسنجانی مهر تاییدی است بر نیاز جامعه شهری با توجه به فشارهای روانی سالهای اخیر به شادی و حفظ روحیه سرزندگی،از این جهت شهرداری رفسنجان برنامه ریزی ویژه ای به منظور استمرار این گونه مراسم با رفع نقایص احتمالی دارد.
6. در خصوص ایراد اتهامات برخی رسانه ها، ضمن اعلام آنکه شهرداری رفسنجان از هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده استقبال کرده، تاکید می نماید به هیچ عنوان منافع وآرامش مردم رفسنجان را قربانی خرده جریان های سیاسی و منتقد نخواهد کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 19 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.