منو

آماده‌باش آتش‌نشانی رفسنجان در آستانه چهارشنبه سوری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از آماده باش نیروی های آتش نشانی از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

۲۳ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، علی رمضانی نژاد با اعلام این خبر گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، خرید‌های نوروزی و شلوغی بازارهای سطح شهر و هم چنین ورود مسافران به شهر و ازدحام جمعیت، در راستای تسریع در امداد رسانی در مواقع بروز حوادث، عوامل آتش نشانی از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵فروردین ماه ۱۴۰۱ در آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به آماده باش ویژه آتشنشانی در شب چهارشنبه سوری گفت: چهارشنبه سوری شبی است که میتوان با رعایت نکاتی ساده و آسان آنرا به شبی خاطره ساز تبدیل ساخت یا با بی تدبیری ،عدم کنترل رفتار های غیر معقول آن را به شبی سیاه و دردآور برای خود و سایرین مبدل ساخت.

وی ضمن توصیه به نوجوانان و جوانان بر ضرروت توجه به توصیه های ایمنی تاکید و بیان کرد: شهروندان از حضور و تجمع در خیابان‌ها، حمل و نگهداری و پرتاب مواد محترقه و آتش زا، روشن کردن آتش، سوزاندن لاستیک، هیزم و کارتن خالی در واحدهای مسکونی، پارکینگ‌های عمومی، کوچه و خیابان خودداری کنند.

رمضانی نژاد با بیان اینکه والدین باید فرزندان خود را از خطرات مواد محترقه و پر خطر انفجاری آگاه ساخته و سهم بسزائی در کاهش وقوع حوادث ایفا نمایند، گفت: والدین باید در این ایام بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری را به آنها گوشزد کنند.

وی با تاکید بر نقش مهم خانواده ها در کاهش حوادث احتمالی در چهار شنبه آخر سال و ایام نوروز، تصریح کرد: امیدواریم با رعایت نکات ایمنی روز‌های پایانی سال را سپری نموده و با خاطرات خوشی به استقبال نوروز برویم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تصریح کرد: شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی بلافاصله با شماره ۱۲۵ به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی اطلاع دهند.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری علاوه بر ۵ ایستگاه فعال در سطح شهر، گشت های موتوری آتش نشانی و چند اکیپ سیار در میادین اصلی و پرتردد شهردر آماده باش کامل هستند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.