منو

جهاد دانشگاهی رفسنجان یک ساله شد

رئیس جهاد دانشگاهی شهرستان رفسنجان در آستانه سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در رفسنجان فعالیت های یک ساله را تشریح کرد.

۲۴ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،زهرا رسایی رئیس جهاد دانشگاهی شهرستان رفسنجان شامگاه دوشنبه در جشن آستانه سال نو و سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه در راستای تاسیس جهاد دانشگاهی در شهرستان رفسنجان با امکانات اندک روز های سختی را سپری کردیم، عنوان کرد:گستره ی فعالیت های جهاد دانشگاهی بسیار وسیع است در ابتدا شهرستان را واکاوی و ارز یابی کردیم که متوجه شدیم رفسنجان هم مانند دیگر نقاط کشور در حوزه سلامت روان دچار چالش هایی است که در این راستا کلینیک سلامت روان در رفسنجان راه اندازی شد .

زهرا رسایی افزود:شغل رابطه ی مستقیمی با با عزت نفس و سلامت روان افراد جامعه دارد بنابراین برای اشتغال افراد دوره های آموزشی،مهارتی و کاربردی را برگزار کردیم  .

رئیس جهاد دانشگاه دانشگاهی رفسنجان اذعان کرد:برای ارتباط با عموم مردم و آشنایی آنها با نهاد جهاد دانشگاهی در رفسنجان فعالیت های فرهنگی از جمله؛ اهدا تندیس فداکاری ،دیدار با ستاره های ،مشاوره رایگان ،ویزیت پزشکی رایگان،ایجاد بانک خون بند ناف ،دورهمی آموزشی شنبه شب ها،برپایی میز مهربانی به یاد شهید عابدینی و چهارشنبه های مطالعه کتاب را انجام دادیم.

زهرا رسایی در ادامه گفت :در یک سال فعالیت جهاد دانشگاهی رفسنجان ،جهاد دانشگاهی با مجتمع مس سرچشمه رفسنجان،شهرداری رفسنجان و بهزیستی شهرستان تفاهم نامه های همکاری علمی، فرهنگی و آموزشی امضاء کرده است .

وی تاکید کرد:امیدوارم در سال آینده سمینار خانواده سالم با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان توسط تیم با انگیزه جهاد دانشگاهی شهرستان برگزار شود .

سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پایان اذعان کرد:جهاد دانشگاهی شهرستان رفسنجان با نگاهی متفاوت و رویکردی جدید بخش های مثبت و منفی(آسیب های اجتماعی) شهر را به مردم نشان میدهد که افراد جامعه را به تفکر بیشتر وا دارد و امیدوارم این مجموعه روز به روز  تنومندتر شود که افراد بیشتری از آن بهره ببرند.

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.