منو

واکسیناسیون ۹۰ درصدی دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالا در استان کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:۹۰ درصد دانش آموزان ۱۲ سال به بالا در استان کرمان واکسینه شدند، درحالی که این آمار در کودکان زیر ۱۲ سال، چندان چشمگیر نیست.

۱۴ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سعید صحبتی گفت: استقبال از واکسیناسیون کرونا در بین دانش آموزان ۱۲ سال به بالا در استان کرمان خوب بود و تاکنون ۹۰ درصد از این افراد واکسینه شده اند.

او می‌گوید: متاسفانه تاکنون واکسیناسیون در بین گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال، ۳۰ درصد بوده است و والدین از این طرح چندان استقبال نکرده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان یکی از علل استقبال نکردن والدین برای واکسیناسیون کرونا را همزمانی اوج پیک ششم با واکسیناسیون کودکان عنوان کرد و گفت: بسیاری از خانواده‌ها در آن زمان درگیر کرونا ویروس بودند؛ ولی هم اکنون شرایط مناسب است و خانواده ها می توانند نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

او گفت: با توجه به بازگشایی مدارس از امروز، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون برای دانش آموزان در مدارس توصیه می‌شود.

صحبتی از خانواده ها خواست: اگر فرزندشان دارای علائم کرونا هستند از حضور آن ها به مدارس جلوگیری کنند.

به گفته او در آخرین رنگ بندی کرونایی، ۳ شهر استان کرمان قرمز، ۵ شهر نارنجی و بقیه شهرها زرد هستند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.