منو

تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان کرمان است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان بوده و در سال گذشته تعداد ۱۸ فقره پرونده کثیرالشاکی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

۱۴ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، یدالله موحد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم توجه به پرونده‌های کثیرالشاکی و مسن اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده‌ها باید در اولویت دستگاه قضا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی و مسن موارد یاد شده از موضوعات مورد تاکید ریاست قوه قضاییه است ادامه داد: در این راستا تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مدیران حوزه‌های قضایی، دادستان‌ها و کارکنان دستگاه قضایی استان گفت: تعاملات و همکاری بین قضات با مدیران قضایی دستگاه قضایی استان در رسیدگی به پرونده‌ها به ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی از ورود جدی دادستان‌ها، روسای حوزه‌های قضایی و قضات استان برای تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی، تقدیر کرد و افزود: با توجه به اینکه موضوع رسیدگی به این پرونده‌ها یکی از اولویت‌های ریاست قوه‌ قضائیه به شمار می‌رود و باید به صورت جدی و ویژه پیگیری می‌شد.

موحد گفت: با کمک مسئولان قضایی استان در سال گذشته تعداد 18 فقره پرونده کثیرالشاکی مورد رسیدگی قرار گرفته و به سر انجام رسیده است که از این تعداد پرونده بررسی شده 2 فقره منجر به صدور حکم نهایی شده است.

وی با بیان اینکه لازم است به نحوی برنامه‌ریزی شود که پرونده‌های کثیرالشاکی در بازه زمانی کمتری بررسی شود گفت: با تلاش‌های انجام شده استان کرمان در نرخ رسیدگی این پرونده‌ها عملکرد بسیار خوبی در کشور داشته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: دادگستری استان سال جدید نیز با تلاش مسئولان مربوطه همت مضاعفی در راستای رسیدگی به پرونده‌ها خواهد داشت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.