منو

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:کار گروه های جهادی علمی و هوشمندانه باشد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کار و فعالیت گروه‌های جهادی باید واقعی، علمی و هوشمندانه باشد و از همه ظرفیت‌ها و افراد با سیاست‌های مختلف استفاده کرد.

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سردار حسین معروفی شامگاه چهارشنبه در جمع نمایندگان مجمع جهادگران استان کرمان افزود: کار گروه‌های جهادی باید تخصصی شود و اگر کارها را تخصصی کنیم، ابزار برای فعالیت‌ها فراهم می‌شود.

وی اظهار داشت: باید فعالیت جهادی را به کار قرارگاهی تبدیل کنیم تا مطالبه گری شود، زیرا اگر این کار انجام نشود نتیجه لازم را نمی گیریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: در حوزه کار جهادی دنبال آمار و ارقام نباید باشیم، بهتر است، بجای سه هزار و ۸۰۰ گروه جهادی، یکهزار گروه واقعی و پای کار داشته‌ باشیم.

وی ادامه داد: در خدمات رسانی نباید نگاه سیاسی و قومی و مذهبی باشد، نگاه ما در خدمات ما انسانیت، دین و اسلام و ایجاد امید در جامعه است و به این نگاه نکنیم فرد چه دین یا چه گرایش سیاسی دارد.

سردار معروفی با بیان اینکه توازن در خدمات دهی را باید در همه مناطق استان کرمان دید تصریح کرد: شاخص‌های فقر ما در جنوب و شرق کرمان از سیستان و بلوچستان بدتر است که باید ورود کرد و نگاه به مناطق شرق و جنوب استان باید تغییر کند.

وی خطاب به نمایندگان گروه های جهادی استان کرمان گفت: شما امید در جامعه را می‌دمید و کسی که امیدوار می‌شود، بیشتر به سمت بندگی خدا می‌رود و توزیع بسته‌های معیشتی، آبرسانی، احداث سیل بندها و غیره ایجاد امید است.

سردار معروفی افزود: در کار مومنانه و جهادی باید اول خود را ساخته و بعد مردم را بسازیم چون آن موقع حاج قاسم سلیمانی تولید می‌شود و در اندیشه شهید سلیمانی جنسیت و زن و مرد مطرح نبود.

وی راه اندازی صندوق‌های اشتغال زایی و عملی کردن شعار سال را از برنامه های گروه‌های جهادی در سال جدید دانست.

در این نشست نمایندگان گروه های جهادی استان کرمان به بیان نظرات، دستاوردها و مشکلات خود پرداختند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.