منو

کرونا آثار عمیقی بر وضعیت اقتصادی استان کرمان داشته است کرونا آثار عمیقی بر وضعیت اقتصادی استان کرمان داشته است

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: اثرات کرونا بر وضعیت اقتصادی استان کرمان عمیق بوده و جبران آن بسیار سخت است و اگر به فوریت فکری برای این مسائل نشود، در سال های آینده نیز کسب و کار رشته های مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد.

“سیدمهدی طبیب زاده” صبح امروز پنجشنبه در جلسه شورای استانی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: در ایام شیوع کرونا، به سهم خودمان در اتاق بازرگانی به کمک کادر درمان پرداخته و بخش خصوصی بنا به مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه خوش درخشید.

وی در ادامه افزود: اثرات کرونا بر وضعیت اقتصادی استان کرمان عمیق بوده و جبران آن بسیار سخت است و اگر به فوریت فکری برای این مسائل نشود، در سال های آینده نیز کسب و کار رشته های مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد.

طبیب زاده با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط سخت کرونا و تحریم تصریح کرد: بین ابلاغ بخشنامه ها و دستورالعمل ها و رسیدن به اجرایی شدن آنها در سازمان های استانی و شهرستانی فاصله بسیار است و درخواست داریم که این مصوبات و ابلاغ آنها از سوی دولت و رسانه ها، به منزله لازم الاجرا بودن تلقی شود.

رییس اتاق بازرگانی کرمان بیان کرد: قوانین مختلفی در سال های گذشته در راستای حمایت از تولید داشته ایم اما لازم است نحوه اداره بنگاه های اقتصادی در شرایط بحرانی در یک جا جمع و مصوب شود.

وی افزود: ما در اتاق بازرگانی کرمان همه آنچه را که در زمینه مالیات، بانک ها و بیمه و لازم بوده، گردآوری کرده ایم تا در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مصوب و در شورای کشور نهایی کنیم و آمادگی تدوین این قانون کلی را در استان کرمان داریم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.