منو

استاندار کرمان: استان کرمان قربانی ترانزیت مواد مخدر به مرکز کشور است

محمد مهدی فداکار گفت: کرمان قربانی ترانزیت مواد مخدر به مرکز کشور است و قاچاق مواد مخدر هزینه‌های اجتماعی زیادی به استان کرمان تحمیل کرده است.

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، محمدمهدی فداکار عصر امروز در دیدار سردار ناصر اصلانی معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور با وی با بیان اینکه متاسفانه جدیتی در مبارزه با مواد مخدر در استان‌های مرزی وجود ندارد اظهار داشت: به نظر می‌رسد استان کرمان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در کشور قرار دارد و مقدار کشفیات مواد مخدر در استان کرمان بیانگر آن است.

وی با بیان اینکه مردم استان کرمان از جهات مختلف در ارتباط با مواد مخدر آسیب دیده‌اند گفت: عمده زندانی‌های موجود در استان کرمان از محکومیت‌های مواد مخدر است که ماندگاری زیادی هم دارند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان قربانی ترانزیت مواد مخدر به مرکز کشور است افزود: ترانزیست و قاچاق مواد مخدر هزینه‌های اجتماعی زیادی به استان کرمان تحمیل کرده است اما متاسفانه دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی از استان کرمان برای مقابله با سوداگری قاچاق مواد مخدر تقدیم شده تا جوانان این کشور درگیر اعتیاد و آسیب‌های آن نشوند گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور باید به کمک استان کرمان بیاید.

فداکار با اشاره به اینکه مردم کرمان از بدنامی استان در زمینه مواد مخدر ناراحت و نگران هستند در حالی که این آسیب بر ما تحمیل شده است افزود: آسیب‌های اجتماعی حوزه مواد مخدر استان کرمان را گرفتار کرده و این شایسته نیست.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.