منو

حسینی: دولت با عزم راسخ و روحیه انقلابی برای بهترشدن شرایط کشور تلاش می‌کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می‌کند با عزم راسخ و روحیه انقلابی شرایط کشور روز به روز بهتر شود و در این زمینه دولت گام‌های خوبی برداشته شده است.

۰۷ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سید محمد حسینی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردمی و از جنس مردم و غمخوار مردم است که در حوادث بلافاصله حضور می‌یابد و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند، اظهار داشت: اعضای دولت غالباً از رزمندگان و یاران حاج‌قاسم و برخی هم جوانان متخصص و تحصیلکرده گام دوم انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت تلاش می‌کند با عزم راسخ و روحیه انقلابی شرایط کشور روز به روز بهتر شود و در این زمینه دولت گام‌های خوبی برداشته شده است، افزود: رئیس جمهور با تجربه سال‌های بعد از انقلاب و با اشراف و شناخت به مسائل کشور با جدیت پیگیر امور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولتی تحول‌گرا است و می‌خواهد وضع موجود به نفع مردم تغییر کند و سند تحول در 37 موضوع اساسی کشور نوشته شده که وضعیت فعلی، راه‌های برون رفت از مشکلات، مقابله با چالش‌ها و وضعیت مطلوب در آن تبیین شده است.

حسینی با بیان اینکه حرکت دولت بر اساس قانون اساسی و یک خط مشی معین است و باید همه ظرفیت و توان را به کار گرفت تا به نتیجه رسید، بیان داشت: 22 سفر استانی توسط دولت انجام شده و سفر به استان کرمان نیز طی هفته‌های آینده انجام می‌شود و علت تأخیر در این سفر هم تعیین تکلیف استاندار بود و شاهد تحرک و پویایی در استان پهناور کرمان خواهیم بود.

وی به توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره و اظهار کرد: یک تصمیم خلق‌الساعه بدون مشورت با نخبگان و اقتصاددانان به‌عنوان ارز ترجیحی گرفته شد که ظاهر آن خوب بود و کالای اساسی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گرفت، اما این طرح یبه نام مردم و به کام رانت‌خواران تمام شد.

حسینی بیان کرد: دولت باید شبانه‌روز کار کند و خواسته‌های اقشار مختلف هم باید معقول باشد و مردم اطمینان داشته باشند همه همّ و غم دولت بهبود وضعیت موجود و شرایط اقتصادی بهتر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در ارتباط تولید بهتر از گذشته عمل می‌شود زیرا بعضی‌ها در گذشته برای بهبود اوضاع اقتصادی امیدشان فقط به غرب و برجام بود اما این دولت سیاست متوازن را در پیش گرفته و با کشورهای دنیا در تعامل است.

وی دستاوردهای سفر رئیس جمهور به کشورها را نشانه تحرک دانست و عنوان کرد: بعضی در گذشته گفتند جریان انقلابی و ارزشی زبان دنیا را نمی‌فهمند اما نیروهای انقلابی از موضع اقتدار و عزت وارد شده و در مذاکرات مثل گذشته دچار وادادگی نیستیم که امتیاز بدهیم.

حسینی با بیان اینکه برجام باید برای ما منافع اقتصادی داشته باشد و تحریم‌ها در عمل برداشته شود، بیان داشت: تنها گزینه پیش روی ما دیپلماسی و گفت‌وگو است و کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند جرأت نگاه چپ به ایران ندارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.