منو

شهردار رفسنجان :پروژه ی درآمد پایدار شهرداری با اشتغالزایی 200 نفر وارد فاز عملیاتی خواهد شد

مهندس کهنوجی گفت : پروژه ی درآمد پایدار شهرداری رفسنجان با واردات ۴۰دستگاه ماشین و اشتغالزایی ۲۰۰نفر از ابتدای تیرماه وارد فاز عملیاتی خواهد شد .

۲۰ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ،مجید کهنوجی در اجتماع مردمی امام رضایی ها که به مناسبت میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) در موزه ریاست جمهوری اذعان کرد: پروژه های اخیر شهرداری رفسنجان در محلات مختلف شهر با رقم بودجه ۴۰۰ میلیارد تومان، احداث پل غیر همسطح در بلوار خلیج فارس را یکی از ابر پروژه هایی دانست که در کلانشهرها اجرا می شود.

وی هم چنین در واکنش به شایعات مطرح شده پیرامون نداشتن مجوز برای اجرای طرح دوبانده کردن خیابان های پرستار و جمهوری، افزود: عملیات اجرایی حاشیه رودخانه شور با نظر مشاور آب منطقه ای استان و طبق ضوابط مربوطه پیش می رود که در جلسه مشترک روز گذشته نیز مورد تمجید قرار گرفت.

ساماندهی خیابان انقلاب براساس طرح موردتأیید میراث فرهنگی و ساماندهی رودخانه گیودری نیز از جمله طرح هایی بود که شهردار رفسنجان به اجرای آن ها اشاره کرد و ادامه داد: افزایش بودجه شهرداری از ۴۷۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و تحقق ۳۰۰ میلیاردی آن تاکنون از بزرگترین اقدامات دوره اخیر بوده است.

وی با ابراز امیدواری از تحقق رقم باقیمانده بودجه در سال جاری، با بیان اینکه سرما زدگی باغات پسته درآمد شهرداری را تحت تأثیر قرار خواهد داد، از انجام اقداماتی برای ایجاد درآمد پایدار خبر داد.

مهندس کهنوجی از ورود ۴۰ دستگاه برای تکمیل این پروژه و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر از ابتدای تیر ماه خبر داد و تصریح کرد: با مشارکت صندوق بازنشستگی مس برای ایجاد درآمد پایدار، از وابستگی به فروش و تفکیک زمین خارج خواهیم شد.

وی در ادامه افزایش دستگاه ها و به دنبال آن افزایش اشتغالزایی در سال آینده را نوید داد و گفت: از الان آینده نگری کرده ایم و توانسته ایم با توکل به خدا به نتیجه برسانیم و برای موفقیت در این راه نیاز به دعای شما عزیزان داریم.

شهردار رفسنجان در پایان هم چنین از همکاری هیئات مذهبی و تمامی نهادهای فرهنگی در برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی قدردانی کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.