منو

تزریق نشاط اجتماعی در محلات با اجرای ویژه برنامه «ده شب؛ ده محله» در رفسنجان

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری ویژه‌برنامه «ده شب؛ ده محله» با حضور پرشور مردم در محلات شهر رفسنجان خبر داد.

۰۱ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،سید محسن سجادی در این رابطه اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت سلطان سریر ارتضا، امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) ویژه‌برنامه «ده شب؛ ده محله» توسط معاونت هنری شهرداری رفسنجان در ۱۰ محله شهر برگزار شد.

وی افزود: شهرداری رفسنجان از ۲۰ تا ۲۹ خرداد در محله‌های اسدآبادفارسی، شهرک ولایت، کریم‌آبادمحقق، علی‌آباد انقلاب، صادق‌آباد، ماهونک، شهرک امام خمینی(ره)، صاحب‌الزمان، یادگار امام و خلیل‌آباد از مردم میزبانی کرد.

سجادی با بیان اینکه برنامه‌های شاد و متنوع هنری در این ده شب در این محلات اجرا شد، عنوان کرد: توسل مردم به امام رضا(ع) و حضور در منزل افرادی که به علت کسالت نتوانسته بودند در برنامه ها شرکت کنند، از دیگر بخش های خاطره انگیز شب های میلاد امام هشتم علیه السلام بود.

معاون هنری شهرداری رفسنجان از جمله برنامه‌های اجرا شده در این ده شب را مسابقات هنری، اجرای تواشیح، سرود، نمایش و … عنوان کرد و گفت: سعی کردیم با توجه به این ایام خجسته، از ظرفیت ۱۰۰ درصدی هنرمندان بومی جهت فراهم نمودن فضای شاد و مفرح برای خانواده ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن های شبانه در محلات با استقبال پرشوری از سوی شهروندان محترم مواجه شده است، از انجام برنامه ریزی برای اجرای سری دوم «ده شب؛ ده محله» خبر داد و گفت: بسیاری از مردم اذعان داشتند که در ۳۰ سال گذشته شاهد چنین برنامه هایی در محلات نبوده اند و خواستار استمرار این قبیل برنامه ها شدند.

معاون هنری شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه در فاز دوم جشن های شبانه در محلات مباحث آموزش شهروندی نیز در قالب طنز افزوده خواهد شد، یادآور شد: شهروندان محترم برای ارائه پیشنهاد در مورد برنامه های معاونت هنری می توانند به سامانه snp.rafsanjan.ir مراجعه نموده و نسبت به درج نظرات اقدام کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.