منو

میدان عرضه دام در رفسنجان ضروری است

فرماندار ویژه رفسنجان با اشاره به وجود بیش از 60 هزار دام سبک در این شهرستان گفت: برای عرضه دام ِ سالم، میدان دام ضروری است که پیگیر راه اندازی آن در شهرستان خواهیم بود.

۰۵ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار  ؛مهندس حسین رضایی صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری بیان کرد: پروژه میدان دام و عرضه دام های سالم را پیگیری خواهیم کرد و طرح آن در یکسال آینده تدوین و در جاده سرچشمه ایجاد خواهد شد.

وی افزود: بیش از 60 هزار دام سبک در این شهرستان وجود دارد که هر ساله در ایام نزدیک به عید قربان در میادین مختلف شهرستان دام هایی عرضه می شود که بهتر است ساماندهی و در یک محل عرضه شوند ضمن اینکه بحث سالم بودن آن ها هم باید مد نظر باشد.

رضایی در بخش دیگر از سخنانش به وجود تعدادی پروژه نیمه تمام در شهرستان اشاره و بیان کرد: به طور مثال در عرصه ورزش 13 پروژه نیمه تمام وجود دارد که طی سفری که ریاست جمهری در تیرماه امسال به رفسنجان خواهد داشت پیگیر جذب اعتبار برای پروژه های نیمه تمام شهرستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: قرار است رییس جمهوری از معدن مس سرچمشمه رفسنجان و احتمالاً فرودگاه این شهر بازدید به عمل آورد.

فرماندار ویژه رفسنجان اشتغال را دغدغه خانواده ها دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که اشتغال پایدار ایجاد شود تمام مسایل اجتماعی و فرهنگی حل می شود و برای ایجاد اشتغال پایدار هم نیاز به جذب سرمایه گذاری ها از طریق جذب تسهیلات بانکی و جذب سرمایه های بنگاه های اقتصادی مهم از جمله صنعت مس است.

وی انسجام سیاسی و اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم و مسئولان به دنبال حاشیه سازی نباشند تا شهرستان روند رشد و توسعه را در پیش بگیرد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.