منو

با تلاش شهرداری و شورای شهر توسعه رفسنجان امیدوارکننده است

شهردار سیرجان تلاش و انگیزه شهردار و شورای شهر رفسنجان را ستودنی خواند و گفت: آینده خوبی را برای رفسنجان متصور هستم و امیدوارم این روند توسعه ادامه یابد.

۰۶ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، مهندس علی اکبر کریمی پور در حاشیه بازدید از پروژه های شهری رفسنجان هدف از سفرهای درون استانی را تبادل تجربیات و استفاده از تجربه های موفق شهرداری ها و شوراهای شهر عنوان کرد و افزود: شهرداری های رفسنجان و سیرجان دو شهرداری قدیمی و با اصالت استان کرمان هستند و با تلاش و انگیزه ای که در بین شهردار و اعضای شورای شهر رفسنجان مشاهده کردم آینده خوبی را برای رفسنجان متصور هستم و امیدوارم این روند توسعه ادامه داشته باشد.

وی که پیش از این در شهرداری تهران مشغول به خدمت بوده است، در خصوص مقایسه شهرهای سیرجان و رفسنجان و انتقال تجربیات از کلانشهرها گفت: این دو شهر را نمی توان مقایسه کرد و هر کدام خصوصیات خود را دارند؛ امیدواریم از تجربیات خوب بومی سازی و الگوبرداری کنیم.

مهندس کریمی پور با بیان اینکه رفسنجان در بحث مدیریت شهری پایه و اساس خوبی دارد، افزود: شهرداری رفسنجان در بحث برون سپاری نگهداشت و کاهش هزینه ها اقدامات خوبی انجام داده که دغدغه شهرداری و شورای شهر سیرجان نیز هست که این تجربه موفق را در رفسنجان مشاهده کردیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.