منو

تحویل ۹۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان در دهه ولایت

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در دهه ولایت ۹۳ واحد مسکونی به مددجویان در سراسر استان تحویل داده می‌شود.

۱۶ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز در نشست خبری اظهار داشت: در شرایط و بحران‌ها بر اساس آنچه وظیفه ما است باید در کنار محرومان باشیم و به آنها کمک کنیم و در این مسیر اهداف و برنامه‌های گوناگونی داریم.

 عسکری‌نژاد عنوان کرد: تصمیم داریم بیشتر خدمات معوض به جای خدمات بلاعوض به مددجویان ارائه دهیم به این دلیل که با این وام بتوانیم مشکلات تعداد بیشتری از نیازمندان را حل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ابراز داشت: خود اتکایی و اشتغال پایدار در سطح خانواده‌های محرومان و حتی مردم از برنامه‌ها و  اهداف اصلی ما در کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در دهه ولایت برنامه‌های ویژه‌ای دارد، بیان کرد: تهیه و توزیع سبد کالای لبنی به کمک بنیاد مستضعفان برای ۲۰ درصد جامعه آماری،  توزیع ۲۰ فقره جهیزیه شامل ۱۵ قلم کالای اساسی، سرکشی از منازل مددجویان به‌ویژه سادات تحت حمایت، توزیع  ۱۰۸۰ دستگاه کولر آبی،۱۰۰ تانکر آب،۱۵۰دستگاه یخچال  و۳۰۰ دستگاه بخاری در بین خانواده‌های تحت پوشش انجام خواهد شد.

عسکری‌نژاد افزود: در  دهه ولایت مرکز آموزشی کارآفرینی در شهرستان کهنوج افتتاح خواهد شد و همچنین در این ایام یک‌میلیون پرس غذای گرم توسط ۴۶۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان پخت خواهد شد.

وی ابراز داشت: پنج مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی، آموزشی دینی در قالب پرتویی از غدیر در ایام دهه ولایت راه‌اندازی خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان عنوان کرد: با ستاد دیه و امور زندان‌های استان در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم تعدادی از زندانیان سادات جرایم غیر عمد را از زندان در روز عید غدیر آزاد کنیم.

عسکری‌نژاد تصریح کرد: در دهه ولایت ۹۳ واحد مسکونی به مددجویان در سراسر استان تحویل داده می‌شود.

وی گفت: طرح نذر قربانی به‌مناسبت عید قربان در سراسر استان  برگزار خواهیم کرد و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹  بانک تجارت و یا از کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۳۴ مربع واریز کنند

عسکری‌نژاد تاکید کرد: در نذر قربانی کمک‌های مردمی چه به‌صورت نقدی و غیر نقدی در سال گذشته بالغ   ۲۹۷میلیارد و ۷۸۷میلیون ریال بوده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.