منو

راهیابی فیلم «کپسول» به جشنواره بین‌المللی فیلم‌ های ورزشی

فیلم کوتاه «کپسول» به کارگردانی و نویسندگی امیر پذیرفته به بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران راه یافت.

۱۹ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، بیش از ۵۰۰ اثر از ایران و ۶۸ کشور در بخش‌های مختلف سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران ثبت نام کرده‌اند که در این دوره بیشترین فیلم به ترتیب از ایران، آمریکا، هند، ایتالیا، ترکیه، برزیل، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، روسیه، مکزیک، آرژانتین، چین و مصر به جشنواره ارسال شده است.

فیلم کوتاه «کپسول» پیش از این به آکادمی اسکار ۲۰۲۳ معرفی شد و جایزه بزرگ بخش بین الملل سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را دریافت کرد و برگزیده‌ی بیست‌و‌چهارمین جشنواره‌ی فیلم‌های ورزشی لیبِرِک کشور جمهوری چک شد.

«کپسول» هم چنین به بخش مسابقه بین‌الملل دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ورزشی بارسلونا راه یافت و در بخش ویژه شورت فیلم ماركت پیکس، بازار (ماركت) چهل و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کلرمون فران انتخاب شد.

راهیابی به دوازدهمین دوره جوایز آکادمی ایسفا، حضور در بخش مسابقه «درام کوتاه» و «داستانی» چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه SHORT to the Point رومانی و دریافت دو‌ جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگری در این جشنواره از دیگر افتخارات این فیلم کوتاه داستانی بود.

«کپسول» روایت تلاش و تکاپوی پسربچه ای برای تحقق رویای کودکی اش است.

بابک نوری، ندا حسینی، میلاد ترقی خواه، سید محمدرضا حسینی، عباس باقری، سعید جندقی، علی آخوندی و آسمان خدادادی در فیلم کوتاه «کپسول» ایفای نقش داشته‌اند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی غیاثی، دستیار کارگردان: مهیار صیفوری، منشی، صحنه: سمانه اسکندری، تدوین: شیدا گرجی، مدیر صدابرداری: سلمان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، طراح، صحنه و لباس: الهام خدابنده لو، اصلاح رنگ و نور: پویان آقابابایی، طراح گریم: هانی گلشاهی، موسیقی: حامد اشرفی، مدیر تولید: احمدرضا فداکار، جانشین تولید: سعید طباطبایی، عکاس: سیمین محیط، طراح پوستر: آیه فیلی، مترجم: حسن شرف الدین، مدیر رسانه ای و روابط عمومی: بهناز شریفی، تهیه کننده: امیر پذیرفته، تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رفسنجان، با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان و با حمایت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه بر عهده کمپانی کاف فیلم است.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.