منو

اولین جشنواری ملی عصر کرونایی به کار خود پایان داد

اولین جشنواره ملی عصر کرونایی با تقدیر از رتبه های برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

۲۰ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستارصبح امروز آئین اختتامیه اولین جشنواره ملی عصر کرونایی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد .

گسترش ویروس جدید ba5 در جامعه 

وحید محمدی شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ابتدای این آئین اذغان کرد:این جشنواره با هدف به اشتراک گذاشتن قسمتی از فداکاری های اقشار جامعه برگزار شد .

وی با توجه به اینکه ویروس کرونا در جامعه مشکلات بسیاری را به وجود آورده است بیان کرد: این ویروس محسناتی هم داشت و میتوان گفت به گونه ای امتحان الهی بود و خدارو شکر ما در این آزمون  سربلند شده ایم.

محمدی شاهرخی تاکید کرد : آمار مبتلایان به ویروس جدید ba5 رو افزایش است و متاسفانه این ویروس جهش یافته از امیکرون  قدرت سرایت بسیار بالایی دارد .

در پایان سخنان خود تصریح کرد: خانواده قشری موثر در جامعه است که از خانواده ها خواهش میکنم با رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن ما را در مقابله با این بیماری کرونا کمک کنند.

ارسال ۴۸۴ اثر به اولین جشنواره ملی عصر کرونایی

محمد رضا حاجی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هم در آیین آختتامیه اولین جشنواره ملی عصر کرونایی عنوان کرد: ورود ویروس به جامعه صدمات بسیاری به بُعدهای اقتصادی و امنیتی وارد کرده است که در شرایط خاص این دوره  یاد و خاطره زمان جنگ زنده شد و صحنه های زیبایی از ایثار و همدلی خلق شد.

وی با توجه به اینکه در این جشنواره  ایده های خلاقانه و نوآ ورانه به اشتراک گذاشته شد، افزود: یکی از اهداف برگزاری اولین جشنواره ملی عصر کرونایی نشان دادن مشارکت و ایثارگری افراد جامعه بود.

حاجی زاده با توجه به اینکه جشنواره عصر کرونایی در سه بخش فرهنگی؛ ادبی ، فیلم و هنرهای تجسمی برگزار شد، گفت:از ۲۵ استان  آثار متعددی به این  جشنواره ارسال و ۴۸۴ اثر ثبت و به داوری رسید.

وی خاطر نشان کرد:این جشنواره با  همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان  و معاونت فرهنگی بهداشت کشور برگزار شد.

ایران در زمان مقابله با کرونا یکی از کشورهای برتر بود 

مرتضی گودرزی دیباج رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های هنری ایران تاکید کرد : به قدر ناشناسی و نادیده گرفته شدن خدمات مردم ایران در هر زمان و به خصوص دوران کرونا نقد های بسیاری وارد است .

وی ادامه داد:در کشور ما کارهای بسیار خوبی در حال انجام است و متاسفانه کشورهای دیگر انها را بی اهمیت میدانند و آنها را بازتاب خبری نمی دهند. در صورتی که در زمان مقابله با کرونا کشور ما جزء بهترین کشورها بود.

مرتضی گودرزی دیباج در آخر گفت:باید هنرمندان و استعدادهایی که در بستر جامعه ما رشد میکنند بیشتر دقت کنند و فعالیت ها و زحمت های هم وطنان خود را بهتر به نمایش بگذارند نه این که بر ضد کشور خودمان تبلیغ کنند .

در پایان این آئین رتبه های برتر رشته های مختلف جشنواره  اعلام و جوایز آنها اهدا شد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.