منو

انتصاب جدید در سپاه پاسداران | سردار نظری جایگزین سردار معروفی شد

سردار محمدعلی نظری به عنوان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان معارفه شد.

۰۲ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، حجت الاسلام و المسلیمن حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه در کنار نیروهای مخلص و وظیفه شناس مسلح کشور، طبق قانون اساسی ماموریت ویژه ای برای آن گذشته شده است.

او با اشاره به صفات سپاه اظهار کرد: سپاه در تکالیف منویات امامین انقلاب، تکلیف خود را انجام می دهد و همچنین شجاع است که سند شجاعت آنان، شهدای گلگون کفنی است که جان خود را نثار انقلاب کردند و این جریان شهادت ادامه دارد.

امام جمعه کرمان در ادامه درباره دشمن شناسی، نیز می گوید: سپاه توانسته در بین روایت در فتنه ها با بصیرت کامل ماموریت دفاع از انقلاب را انجام دهد. سپاه با این عظمت خار چشم دشمنان ما شده است لذا هجمه ها علیه سپاه پاسداران در رسانه های خود فروخته در صحنه بین الملل که در راستای اهداف دشمنان حرکت می کنند و این هجمه ها نشان می دهد که سپاه در ماموریت خود موفق بوده است.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که مکتب حاج قاسم سلیمانی ممیزات و مشخصاتی دارد، اظهار کرد: یکی از مشخصات مکتب حاج قاسم درس فداکاری در اجرایی شدن احکام دینی است و حرکت در مسیر اجرا شدن دستورات الهی است و همچنین تبعیت از ولایت فقیه و رهبری است و اخلاص در عمل، مبارزه جدی با هوای نفس و … از دیگر ویژگی های این مکتب هستند.

او عنوان کرد: امروز مراسم تکریم از چهره ای که در این سه سال او را خوب شناختید، سردار معروفی درس را از سردار شهید سلیمانی خوب یاد گرفته است و در هر جایی قرار بگیرد در خدمت مردم و ولایت و سرباز فداکار سپاه خواهد بود و امروز پرچم را به سردار نظری می دهد که چهره ای باانگیزه و با اخلاص است و برای او از خداوند توفیق روز افزون خواستارم.

حجت السلام عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آئین گفت: سردار معروفی خلاق و پرتلاش هستند.

به گفته او، سردار حسین معروفی نقش خلاقانه ای در امور فرهنگی و اجتماعی استان کرمان داشت و در هر میدانی که انقلاب و سپاه نیاز داشت، ورود پیدا کرد و موفق بوده است و در همه میدان ها با جسارت ورود پیدا می کرد.

عربپور ادامه داد: فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان صیانت نفس و مناعت طبع داشت و تکلیف مدار و اطاعت محور بود.

در این مراسم از خدمت سردار حسین معروفی تجلیل و سردار محمدعلی نظری به عنوان فرمانده سپاه ثارالله کرمان معرفی شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.